hoe kan ik op mijn sony xperia sp instellen dat apps downloaden op mijn micro sd kaart?

Ik kan de laatste tijd geen apps meer downloaden op mijn telefoon omdat ik te weinig opslagruimte heb op mijn telefoon maar ik heb nog 13 gb op mijn sd kaart vrij staan maar ik kan nergens vinden hoe ik kan instellen dat apps op mijn sd kaart downloaden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet alle apps kan je op de sd-kaart zetten. Maar ik had dit probleem ook op m'n vorige telefoon.

Antwoorden (1)

Zover ik weet, kan je dat niet veranderen. Je kan wel de apps van je apparaatopslag naar je sd-kaart verplaatsen. Meer daarover in de link hieronder:

http://www.tabletguide.nl/23462/how-to-opslag-besparen-door-apps-op-een-sd-kaart-te-plaatsen/