Hoe kan ik mijn speakervolume van mijn telefoon aanpassen (als default)?

Het volgende is het probleem.
Het volume van mijn telefoon (het speakervolume) als ik opneem staat als standaard op maximaal. Was niet zo, nu wel.

Het effect is dus dat als ik opneem ik meteen het volume moet terugzetten omdat ik anders een tutend oor heb omdat het zo hard staat. Waar kan ik dit als default instellen.

Telefoon: Samsung S4
Android 5.0 (lollipop)
Gaat om het speakervolume van de luidspreker die je tegen je oor houdt, niet van het handsfree luidspreker volume.

8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Een fabrieks-reset doen zou dit moeten oplossen. Wel handig is het om eerst een back-up te maken, als je je apps en bestanden niet kwijt wil.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thecis
8 jaar geleden
En zonder een extreme maatregel als een hard-reset?
Thecis
8 jaar geleden
Daarbij is het aangepast, waarschijnlijk ergens in de instellingen. Weet niet precies hoe het gebeurd is, maar als je het kan aanpassen, kan je het ook een 2e keer aanpassen...