hoe sla ik ios foto's alleen in de clouid op?

Als ik een iphone 5c aanzou schaffen heb ik maar 8gb. Echter ik vraag me af hoe het werkt als ik foto's alleen in de cloud opsla en hoe ik dat in stel. En hoe haal ik een foto wel binnen op het toestel als ik die foto lokaal nodig heb. Als ik een foto maak met de iphone 5c en in stel dat deze alleen in de cloud moet, hoe zie ik de foto dan??
Het scheelt in ieder geval veel ruimte bij alleen opslag in de cloud.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat lukt niet de foto's blijven op je iPhone staan, en als je van één apparaat een foto/video verwijderd dan word het ook van alle apparaten en iCloud verwijderd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar je kunt instellen dat foto's niet automatisch geupload worden naar alle devices dus mocht ik een foto met de ipad maken, dan kan ik zorgen dat die niet automatisch naar de iphone gaat? Kom niet helemaal uit de instellingen op de telefoon.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan je wel doen maar dan word er niks geupload naar iCloud