Waar kan je goed onderwater hoesje kopen?

Ik wil graag een goed werkend onderwater hoesje hebben voor mijn iphone 4 maar het liefst ook dat er andere telefoons inpassen (deze zijn niet groter dan iphone 4). Ik ben wel heel bang dat mijn mobiel kapot gaat dus ik wil graag een hoesje waarmee iemand ervaring heeft of meerdere mensen een revieuw onder hebben geschreven. Het liefst niet boven de 30 euro. Het is niet voor duiken maar gewoon voor onderwater foto's mee te maken. Heeft iemand een hoesje met ervaring gebruikt? Of heeft ieamnd er een op internet gevonden met revieuws?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

deze kost 29,99 en is geschikt voor meerdere smartphone"s. Werkt zoals verwacht.

Toegevoegd na 15 seconden:
http://www.bol.com/nl/p/overboard-waterproof-phone-cases-ob1106/9200000015473260/