hoe krijg ik sneller internet op mijn iphone?

Ik wil graag sneller internet op mijn iphone 5, ik heb al gezocht op internet en kwam uit bij http://mobiel-netwerk.nl/hoe-maak-je-het-internet-op-de-iphone-sneller/ hier stonden wel wat handige tips maar iemand nog meer ideeën?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het cellulaire netwerk, ik heb soms 3G terwijl ik toch echt een 4G abonnement heb
paulus811
8 jaar geleden
Dat heb ik op mijn iphone6 ook. 4g is nog niet landelijk beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh bedankt voor de tip

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je je cellulaire verbinding bedoelt? Deze hangt af van de snelheid die je provider hanteert. Ook hangt het er van af waar je je bevindt. Je hebt 3G en 4G op de IPhone. Als je een normale mobiele internet abonnement hebt afgesloten, krijg je 3G te zien en anders 4G.

Let wel op dat 4G niet overal in het land beschikbaar is. Dit hangt ook van je provider af. Meestal kan je op de site van je provider zien op welke gebieden 4G aangeboden wordt.

Kortom: de snelheid hangt er van af of je 3G of 4G hebt. Ook hangt het er van af waar je je bevindt en wat de kwaliteit van je verbinding is. Verder kan jij er zelf niks aan doen.