Hoe kan ik mp3's van de computer overzetten naar een Nokia 108?

hoe kan ik mp3's per snoertje, en dus niet via bluetooth, overzetten van de computer naar mijn Nokia 108?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik heb Nokia 108 net even opgezocht, maar volgens mij heeft deze helemaal geen USB aansluiting. Ik denk dat daarmee data overzetten via een kabel afvalt. Wat wel kan is een microSD geheugenkaart die je in het toestel kunt stoppen voorzien van MP3-tjes met behulp van een kaartlezer aan je computer, of via een andere smartphone die je wel via USB kunt verbinden aan je PC.