Waar kan ik hoesjes kopen voor 'Samsung Galaxy Ace Style?'

Ik vind nergens de juiste hoesjes voor mijn gsm 'Samsung Galaxy Ace Style' er is altijd iets anders; de plaats van de camera, ...
Het liefst zou ik ze online kopen.
Of bestaan die hoesjes gewoonweg niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Wellicht dat je iets op eBay kunt vinden, duurt alleen wel wat langer voordat het er is. Als het helemaal niet komt krijg je gewoon je geld terug via Paypal. Ik heb ook een minder bekend model telefoon gehad en op eBay best wat variatie aan hoesjes kunnen vinden. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op veel Chineze sites staan hoesjes voor vrijwel alle telefoons. Het nadeel is wel dat je lang moet wachten voordat je je bestelling ontvangt. Ikzelf koop altijd op http://www.aliexpress.com/. Het is wel alleen mogelijk om met een creditcard te betalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een site waar ik mijn telefoonhoesjes altijd koop is bij www.miniinthebox.com duurt lang voordat het aankomt maar is erg vertrouwbaar zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke heel erg bedankt!