iPhone gevallen, scherm reparatie kost 'maar' 60€ klopt dit wel?

Mijn iPhone is gevallen en ik wil nu mijn scherm repareren. Dit kost 60€ voor mijn iPhone 5. Is dit betrouwbaar want ik kan me bijna niet voorstellen dat zo'n scherm minder kost dan 60€ en dat hij er ook nog genoeg mee verdiend.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Totale kosten om een iPhone 5 te fabriceren is $226,85
Je ziet dat Apple nogal wat marge pakt op dit toestel....

Een los scherm kost $44 om te maken, dus met 60 euro verkoop heb ik ook geen medelijden met de verkoper van de schermpjes.....

iPhone 5 is één van de makkelijkste toestellen uit de Apple reeks om het scherm te repareren, want alles begint bij de voorkant... Dus de reparateur is zo klaar, waar bij je met de iPhone 4(s) nog wel even langer moest wachten.