Bestaat er een gratis berichtjes-app die werkt zonder wifi?

Ik zoek een app soortgelijk aan Whatsapp. Ik wil zonder kosten berichtjes kunnen sturen en ontvangen.

Is er een app die dit kan en die geen gebruik maakt van 3g of WIFI?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Neem een papiertje en een pen of potlood. Zonder internet valt er geen luchtpost te regelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea, SMS?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah dat is natuurlijk wel betaald.
Ritsuka
9 jaar geleden
Niet iva wifi en niet via 3g, hoe wil je ze dan versturen?
Dan blijft inderdaad alleen sms over

Antwoorden (1)

Als je via een app berichten wilt sturen zonder gebruik te maken van internet, dan blijft eigenlijk alleen SMS over. Maar dat is ook niet gratis. Maar zolang je binnen je bundel blijft, is het wel zonder meerkosten.
bamibal