Hoe kan ik mijn gejailbreakte iphone weer aan de praat krijgen?

Hallo,

Ik had vanaf mijn gejailbreakte Iphone 4S een fabrieksherstel uitgevoerd. Echter blijft deze de hele tijd hangen bij de voortgangsbalk. Ik heb geprobeerd em via Itunes te connecten maar mijn laptop geeft aan dat de Iphone een stroring heeft veroorzaakt. Kan ik dit nog verhelpen en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet de telefoon in DFU mode zetten, hierdoor wordt niet de bootloader(poisoned door de jailbreak) gebruikt die geïnstalleerd is op de telefoon maar van de *.IPSW(de nieuwe firmware) Als je telefoon in DFU mode staat dan aan iTunes verbinden en restore klikken.

Hier kun je lezen hoe in DFU mode te komen: http://thebigboss.org/guides-iphone-ipod-ipad/dfu-mode
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste, Ik ben in de DFU mode gekomen alleen pakt mijn laptop mijn Iphone niet. Zodra hij geconnect met de laptop is staat er ''Het laatste USB-apparaat dat u heeft aangesloten heeft een storing veroorzaakt''. Itunes pak em dan automatisch ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer dan een andere computer.... Zo sluit je uit of het aan je laptop ligt of aan je iPhone....
Ja kan je iPhone aansluiten op je computer en dan in iTunes klikken op je iPhone en dan op herstel de computer vraagstuk nu welke reservekopie je wilt gebruiken, kies nu de datum in waar je je iPhone nog niet had gejailbraeakt had