in welke androidmap staat mij vergrendelschermfoto opgeslagen?

vergrendelschermfoto staat in geen enkele map, maar moet ergens staan want mijn samsung gio start er mee op. Welke android specialist weet een manier om die foto terug te zetten in galerij ? Programma Kies bied geen uitkomst. Wie??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet hem eerste hebben geroot (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2372618), en dan een bestandsmanager installeren die ook bij de systeembestanden kan.

Antwoorden (1)

tenzij je telefoon geroot is (waar ik niet van uitga) kun je daar niet bij. Mocht je je telefoon wel geroot hebben, kun je de foto vinden in de map /data/system/users/0/. De achtergrond voor het vergrendelscherm is dan het bestand keyguard_wallpaper. Als je dit bestand kopieert naar een map op je SD-kaart en de bestandsnaam verandert in '*.jpg', komt de foto weer in de galerij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze methode werkt op Android 4.4.4, wellicht staat het bestand op oudere Androidversies in een (iets?) andere map.