Kan ik 'nacht worden' op minecraft creative uitzetten?

Hallo,

Sinds een nieuwe minecraft update wordt het ook op de functie 'creative mode' ook nacht. Nu vind ik dat persoonlijk best hinderlijk bij het bouwen van dingen.
Het gaat trouwens om de betaalde mincraft app die ik speel op de iPad/iPhone.

Ik hoop dat jullie het antwoord weten

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (2)

Nee je kan nacht niet uitzetten. Maar als het donker begint te worden kun je het wel weer dag maken door dit te typen:
/time set day
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan de dag/nacht cyclus uitzetten in vanilla Minecraft, gebruik hiervoor het command ''/gamerule doDaylightCycle false".

Toegevoegd na 57 seconden:
Ik zie net dat je het speelt op de iOS device, ik heb geen idee of dit command werkt binnen Minecraft PE