1. Gebruik de link in de bron vermelding en installeer het programma.
2. Neem het stukje van het liedje op dat je als ringtone wil gebruiken
3. Sla het stukje op
4. Sluit je telefoon aan op je computer
5. Sleep het liedje wat je net heb opgenomen van je computer naar het mapje 'music' in je telefoon
6. Koppel je telefoon af van de computer en zoek het liedje op in je telefoon
7. Speel het liedje af en klik op 'instellingen' (helemaal links onder op je telefoon die 3 streepjes)
8. Klik op 'instellen als beltoon'

Klaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maak van je geluidsfragment van Youtube video een MP3 bestandje en kopieer dat naar je S4. Vervolgens stel je dat MP3 bestand op je telefoon in als Ringtone.

Toegevoegd na 4 minuten:
met Realplayer (de gratis versie) kun je het geluid van video's makkelijk converteren naar mp3 bestanden.