Kan ik Google Play installeren op een Chinese telefoon die het niet ondersteund?

Ik heb een telefoon gekocht in China waar geen Google play op staat. Kan ik dat als nog installeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
Waarschijnlijk niet, zal wel ee nepperd zijn

Antwoorden (1)

Ga naar deze link: https://mega.co.nz/#!w0Zz3ICB!kE9GJR9B7MG4VScvLK3Xvuh8EiGpb6gTLHL_x4_NuL0

Als die klaar is met downloaden, verplaats die bestand naar je sd-kaart.
Sluit vervolgens je sd-kaart in je telefoon en installeer vervolgens dat bestand.
Als het goed is heb je dan google play in je telefoon staan.

P.s: Maar weetje zeker dat die telefoon op Android draait? Als die niet op Android draait, dan kan dat helaas niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Is het niet zo dat Google play alleen op gecertificeerde Android apparaten draait ? Een (gehackte) Google play van een vage server afhalen brengt wel een zeker risico met zich mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je kan eventueel nog apps installeren via de Google Play site omdat ie wel jouw mobiel kan detecteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een niet gecertificeerde Android telefoon. Ben benieuwd of het werkt en anders zet ik de apktjes op de sd. Ik hou jullie op de hoogte