Is er op iPhone ook iets waarin je kunt nakijken welke websites je hebt bezocht zoals Google Chrome?

Toegevoegd na 1 uur:
hoe ziet boekenlegger icoon er uit?

Toegevoegd na 1 dag:
het gaat om een iPhone. een dergelijk plaatje zie ik nergens, een opengslagen boek alleen bij oranje icoontje van iBook

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jazeker, als je op het boekenlegger icoontje klikt onderin het scherm en vervolgens op het boekenlegger icoontje (links van de 3 bovenin) krijg je een lijst met bezochte websites.
paulus811
9 jaar geleden
Het boekenleggericoon staat links bovenin, rechts naast de 'vorige' en 'volgende' knopjes. Het ziet eruit als een opengeslagen boek.