Hoe kan je een iPadcode herstellen zonder computer of andere iPhone of iPad?

We hebben geen ander Apple product en ook geen goede computer, is er nog een andere manier om de inlogcode te herstellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

nee helaas dit kun je alleen via itunes doen (ook op een windows pc mogelijk )
je zult het systeem moeten herstellen met een oude backup die op icloud zit ?
in principe kun je dit op elke pc waar itunes opstaat doen zolang je inlogd met de apple id.
capthavoc