hoe los ik me wifi probleem op met me Sony Xperia op??

Alls ik nu een wifi netwerk wil toevoegen dan onthoud hij het wifi netwerk niet dus dan moet ik steeds de code in voeren en bij een onbeveiligd netwerk moet ik ook steeds op nieuw inloggen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

je kan je telefoon terug zetten naar fabrieks instellingen dat heeft bij mijn HTC gewerkt waarmee ik het zelfde geval had, maar dan ben je wel ALLES kwijt maar als je het hebt gesynchroniseerd met je google+ account dan komen de telefoonnumers terug als je dat hebt ingesteld en de apps die je hebt gedownload kun je nog 1x downloaden bij de play store als je linksboven op die 3 streepjes onder elkaar klikt en dan naar mijn apps gaan! hopelijk heb ik je hiermee geholpen! MAAR kijk uit je foto's worden ook gewist dus ik zou ze zetten naar een SD-kaart