waarom valt de wifi van mijn iphone uit?

ik heb een iphone 4s met IOS 8, dit werkte altijd prima.
sinds gister avond valt de wifi steeds weg, en als ik de instellingen open loopt hij valst, waarom is dit?
en hoe fix ik het?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Router resetten?
Dat hielp bij mij de laatste keer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Herstart je iPhone eens en probeer dan naar algemeen->stel opnieuw in->herstel netwerkinstellingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke provider heb je? Ik heb upc & iedereen die op wifi zit heeft er last van, in tegenstelling tot kabel

Het beste antwoord

Heb je al geprobeerd om je Wifi uit te zetten op je iPhone en vervolgens weer aan te zetten. Dit heeft bij mij er wel eens voor gezorgd dat hij het weer ging doen. Het kan ook zijn dat je Wifi ontvanger kapot is en daardoor niet meer goed je Wifi signaal ontvangt. Deze is vrij makkelijk te vervangen, je kunt de Wifi ontvanger bestellen bij webshops die iPhone onderdelen verkopen.

Ik koop zelf altijd mijn onderdelen bij www.myigadgets.nl/iphone-onderdelen.html
Vergeet alleen geen gereedschaps setje mee te bestellen want de achterkant kun je niet openmaken met een gewone schroevendraaier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik dacht eerst ook dat de wifi antaine kapot was, maar hij liep al vast bij het klikken op het wifi-scherm, sinds ik hem geüpdatet naar 8.1.1 heb doet hij het weer!!

Andere antwoorden (1)

Reset de router even. Dot doe je door de stekker uit het stopcontact te halen, en na 30 seconden er weer in te steken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de rest van de apparaten in huis doen het prima, zelfs de iphone van mn zus en moeder die ook op iOS 8 draaien