Zal mijn iphone 4s werken als ik het lcd scherm van een iphone 4 erop zal zetten?

Ik heb een iphone 4s hij kan niet meer bellen en smsen alle rest wel, maar ik heb een zwart scherm.(hij is in het water gevallen)
Ik heb ook een iphone 4 die niet meer aangaat zou het mogelijk zijn de 4s te maken met het lcd van de 4 en misschien nog onderdelen van de 4 om het bellen en sms te laten werken van de iphone 4S?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Nee dat zal helaas niet werken, de mounts voor de schroeven zitten nét op een andere plek bij een 4s, de rest is wel allemaal gelijk...

Zie: http://www.iphoneshopusa.com/blog/wp-content/uploads/2011/10/clips-e1346051928474.jpg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste,

Helaas zijn de schermen niet identiek van de iPhone 4 en 4S. De pinnetjes achter op het frame welke in de iPhone passen, zitten net niet allemaal op dezelfde plek.

Wel is het makkelijk om de iPhone 4S zelf te repareren met de eenvoudige complete schermen die te koop zijn. Deze schermen zijn inclusief digitizer en lcd voor de iPhone 4S. Dan hoef je die namelijk niet over te zetten, want dat is geen makkelijke klus en wordt er vaak ook niet mooier van.

Hierbij een voorbeeld van zo'n compleet scherm.

http://www.myigadgets.nl/iphone-herstellen-scherm-digitizer-lcd-wit-html?search=scherm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Martin,

In theorie kun je het scherm wel aansluiten omdat de connectors hetzelfde zijn. Helaas bestaan er toch verschillen in de fabricatie en zal het scherm niet passen. Daarnaast is de homebutton en de sensor ook anders dus deze zullen niet werken.

Je kan je 4S tegenwoordig goedkoop laten repareren. De inkoop van een scherm zal rond de 20 á 30 euro liggen en kan je zelf ook vervangen. Je hebt een speciaal schroevendraaiersetje nodig en wat handigheid. En niet te vergeten een goede handleiding. Die kun je vinden op ifixit.com.

Succés.