Is dit een goed toestel: Nokio N97 mini?

Daarnaast natuurlijk ook of het uitschuifbaar toetsenbord wel langdurig mee zal gaan. Nu weet ik niet of hier al ervaring mee is?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ehm, Nokia

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Nokio is de mannelijke vorm van Nokia.

Het beste antwoord

ik heb hem ook ik vind het makkelijk typen en mooi en een goeie kwaliteit zeker een aanrader
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja het is een goed toestel, alleen gaat het typen van een bericht zoals sms of e-mail vrij lastig omdat de toetsten te dicht bij elkaar liggen. Je moet eraan wennen, denk ik maar.
Maar voor de rest een prima toestel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bekijk het zelf even .

http://www.youtube.com/results?search_query=n97+mini&aq=f