als ik mijn iPhone via usb verbindt met pc, krijg ik geen toegang, hoe los ik dat op?

ik kan dus niet zien wat er in geheugen staat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je onder het kopje computer kijkt zie je daar dan wel je iPhone staan?

Het beste antwoord

Als je IOS 8 op je iPhone hebt staan, krijg je vaak de melding of je deze computer vertrouwd. Als je dan niet aanklikt dat je de computer vertrouwt krijg je geen toegang tot je iPhone. Misschien dat dat het probleem is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In dat geval detecteert je PC de telefoon alsnog.