De prijzen zijn: 6,088 (RMB) voor het 16GB model, 6,888 (RMB) voor het 64GB model en 7,788 (RMB) voor het nieuwe 128GB model.
Maar let op: De prijzen verschillend nogal per stad, zo is deze iPhone in HongKong duurder dan in Shanghai.

Toegevoegd na 2 minuten:
1,00 EUR = 7,67396 CNY/RMB

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik denk dat 16GB niet meer bestaat en dat het 32GB moet zijn... anders slaat het prijsverschil nergens op....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik die prijzen vertaal naar Euro's dan zijn de prijzen voor een iPhone in China ongeveer net zo hoog als in Nederland. Daarnaast is China het land van de namaakartikelen. Ook de iPhone wordt er in grote aantallen nagemaakt. Zelfs complete Apple Stores worden er nagebouwd (inclusief logo's, inrichting en kleding van het personeel...). En als je wel een echte iPhone koopt bestaat de kans dat het toestel is aangepast aan de Chinese markt waardoor de iPhone mogelijk niet of niet goed werkt op een Europees netwerk. Daarom is het waarschijnlijk verstandiger om een iPhone "gewoon" in Nederland/Europa te kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gek, het prijsverschil voor een 16GB vs 64GB is maar 800Yuan pakweg zo'n 105 euro? Dat was normaal voor 32 -> 64 of 16 ->32

Andere antwoorden (1)

in china is bijna de zelfde prijs je kan beter of in nederland halen of in china voor een paar 10tjes een goeie replica