ik denk dat gdanonym het niet helemaal begrijpt
Pingen is een speciale functie voor de blackberry
ook wel ''blackberry Messenger''
voor snelle communicatie tussen blackberry's

terug komend op de vraag:
waarschijnlijk staat het in de handleiding van de black berry

voor elke abo hetzelfde

Neem anders contact op met kpn

GR: mozoa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet het niet echt, maar waarom zou je willen pingen. Je eigen abonnement is waarschijnlijk niet eentje met een vast IP, dat zou je dan speciaal moeten aanvragen.

Bovendien is het niet zeker of de ping-poort wel openstaat vanuit de provider.

Ik denk dat het meest belangrijke is of je gewoon internet verbinding hebt. Dan kan je vanaf een willekeurige computer de ping uitvoeren. Lukt het daarvan dan is de doel van de ping gelukt en die pc bereikbaar op het publieke internet.

Ik heb wel eens ge-ping-ed naar mijn mobiel, nadat ik het publieke internet heb gevonden (www.watismijnip.nl). Maar met whois, kwam ik uit in Maastricht. Waar de provider zit.