iPhone: hoe kan ik ontgrendelcode veranderen/invoeren?

als ik mijn iPhone aanzet moet ik twee keer een code invoeren. hoe kan ik de eerste daarvan veranderen?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb 4. ik zie onder instellingen alleen toegangscode en dat is de tweede. het gaat mij om de code die je nodig hebt als je toestel helemaal hebt uitgezet, dit is de tweede code.

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb 4. ik zie onder instellingen alleen toegangscode en dat is de tweede. het gaat mij om de code die je nodig hebt als je toestel helemaal hebt uitgezet, dit is de tweede code.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij: instellingen, touch id en toegang, huidige code invoeren en wijzigen maar.

Antwoorden (1)

Ga naar instellingen > touch ID en toegang > voer huidige code in en dan kan je wijzigen. Dit geld voor de 5s maar zal op andere niet erg veranderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het enige wat ik dan nog kan bedenken is het de code van je sim kaartje (om te bellen) dit kan je niet wijzigen.