Hoezo heb ik geen radio op mijn samsung galaxy s5?

Hoe kan ik een FM-radio krijgen op mijn samsung galaxy s5?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

Beste Pegi, Ik heb zelf een Samsung galaxy S4 en hierop zit ook geen radio. Ik heb op internet een artikel gevonden waarin Samsung aangeeft geen radio meer in de telefoon te hebben omdat ze een trend zien van dat steeds meer mensen digitaal streamen (Spotify, Deezer) maar het artikel geeft ook aan dat het waarschijnlijk een beetje praktisch is want ze willen de mobiel zo dun mogelijk houdenn

NB: het artikel gaat over de S4 maar geldt natuurlijk ook voor de S5
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Samsung Galaxy S5 heeft inderdaad geen standaard radiofunctie er op zitten. Maar hier kun je heel gemakkelijk een app voor downloaden via de PLAY STORE:
https://play.google.com/store/search?q=radio%20fm&c=apps (je kunt ook gewoon de Play Store openen op je mobiel). Met deze apps kun je wel gewoon muziek luisteren op je mobiel, mits je een internetverbinding hebt natuurlijk!