Kan ik een Apple ID aanmaken zonder credit card gegevens in te vullen?

De vorige keer toen een andere vriendin van me een Aplle ID maakte, had ze al dat niet in hoeven vullen... Mijn andere vriendin nu, heeft geen creditcard... Hoe kunnen we nou een account aanmaken? Ik wil niet mijn eigen kaart gebruiken!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

ja dit is mogelijk. Je kan dit gewoon doen middels de site van Apple zelf, ipv de MacOS
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://appleid.apple.com/account
Ja, dat kan, en wel als volgt:

1. Open op uw iPad of iPhone de App Store.
2. Zoek een gratis app uit en installeer deze. Het maakt niet uit welke app u kiest, zolang deze maar gratis is. (Klik op gratis en vervolgens op installeer.)
3. Vervolgens wordt u gevraagd in te loggen. Kies hier Maak nieuwe Apple ID aan.
4. Vul de gevraagde gegevens in en klik als u klaar bent op volgende.
5. Nu komt u in het scherm waar u een betaalmethode kunt kiezen, kies hier de optie geen.
6. Vul de gevraagde adresgegevens in en klik op volgende.
7. Uw e-mail adres wordt nu gecontroleerd, klik op gereed en bekijk uw e-mail. U heeft als het goed is een mail ontvangen van Apple met hierin een link. Klik op deze link om uw e-mail adres te bevestigen.
8. De Appstore wordt nu geopend en u kunt inloggen met uw gekozen gebruikersnaam en wachtwoord.