Hoe kan ik mijn iPhone 4s met mijn MacBook verbineden en zo muziek van mijn Mac naar mijn iPhone 4s sturen ?

Ik wil mijn vanaf mijn Macbook muziek kunnen streamen naar mijn iPhone zodat ik die aan een 3.5 audiojack kan aansluiten, zo kan ik muziek streamen naar mijn Bose. Deze iPhone is over dus die kan daar gerust blijven liggen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

vrij simpel via itunes ?
je hoeft alleen een iphone te koppelen aan je apple id en dan via muziek je bibibiotheek op de mac aanspreken. let wel deze moet dus wel aan staan (de macbook)
Aangezien je over een macbook spreekt is het waarschijnlijk makkelijker om playlist via usb over te zetten op de iphone.

Het nadeel van itunes is dat je alleen gekochte muziek via itunes kan streamen (ongeacht of je macbook aanstaat)
Als je ook andere muziek bestanden van zeg maar je los gekochte cd wilt afspelen wordt dat lastiger
Dat werkt dus alleen als je de bestanden via usb overzet op de iphone
Streamen wil dan niet , muziek niet gekocht via itunes werkt alleen als je deze naar de iphone kopieert.

Je kan natuurlijk wel zoiets als spotify proberen maar de gratis versie heeft zjin beperkingen.
als je itunes match aanschaft moet het wel kunnen
dan kun je zonder probleem op itunes aangeschafte nummer en van cd kopieerde nummer streamen etc
capthavoc