Waarom kan ik na update naar iOS 8 3G niet meer uitzetten?

Mijn Iphone heeft een update gehad bij Apple omdat ik problemen had met een te warme telefoon.. Voorheen kon ik 3G uitzetten om de batterij te besparen en gewoon op 2G verder te gaan zodat ik toch bereikbaar ben, echter als ik nu de 3G uitzet ben ik mijn totale mobiele netwerk kwijt en kan ik ook niet bellen of sms-en. Weet iemand hoe dit kan??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan wel, waarschijnlijk heet het roaming of DATA OFF/DATA ON
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een update helpt niet om te voorkomen dat je een warme telefoon hebt. Ik weet niet waar je dat hebt gehoord maar dat is niet waar ;). Je hebt dat verschijnsel want iOS 8 ondersteunt 2G niet meer. Ik neem aan dat je niet de nieuwste iPhone hebt maar een 4S ofzo. Als je je mobiel netwerk aan houd maar 3G uit ontvang je nog wel telefoontjes en sms'jes. Dit probleem is niet te voorkomen tenzij je downgrade naar iOS 7.1.2. Hoop dat dit helpt!