Hoe kan ik 3G voorgoed uitzetten op mijn Samsung galaxy s4?

Ik heb een samsung galaxy s4 en mijn 3g springt steeds aan waardoor mn beltegoed na 1 dag helemaal op is.. Mijn provider is KPN en ben er mee naar de winkel geweest en die heeft iets met de APN gedaan, maar nu is het nog erger.. :-/ Mijn vraag is dan ook of ik dit voorgoed uit kan zetten zodat ik er geen last meer van heb.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

In het statusscherm de knop Mobiele data lang indrukken en dan Mobiele gegevens uitvinken

Toegevoegd na 2 minuten:
Trouwens: in het voorbeeld staat de GPS ook aan. Die slorpt ook energie dus die zou ik ook standaard uitzetten
Plaatje bij antwoord
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedaankkt! Het probleem is alleen als ik het uitzet, het even later weer aanspringt..
Poet
9 jaar geleden
Dan moet je even naar de reparatie denk ik