Is dit een teken van virus? (SamsungGalaxy s3)

Mijn mans SamsungGalaxy s3 doet allemaal rare dingen... De meeste heb ik kunnen oplossen, maar deze blijven:
In history staan er sites waar hij helemaal niet is in gegaan,
En, wat ik een beetje eng vind, het maakt niet uit hoe laat het is, bv. vanochtend om 4 uur, begint het een raar toontje te spelen... Het stopt pas als hij de menu bar naar beneden sleept. Waarom??? Het deel van history vind ik niet erg als het niet word beantwoord, maar het muziekje vind ik best angstaanjagend...
Ps. het muziekje is zo'n soort liedje uit Harry Potter, zonder text en zo spookachtig...
PPs. Zijn antivirus scanner (McFee) vind niks...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google de vreemde sites die worden bezocht. Vaak hebben wel meer mensen eenzelfde soort malware. Misschien is er wel een forum waar je oplossingen uit kan halen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gadver, 's nachts in de avond hoor je je telefoon opeens het liedje van harrypotter spelen. Sterkte!!

Het beste antwoord

Download de app Lookout en zorg ervoor dat hij je hele telefoon scant.
Misschien ook handig om zijn Google account wachtwoord te veranderen want hierbij kun je bij Android apparaatbeheer je telefoon geluid laten maken zodat je weet waar hij ligt. Ook kun je via je Google account op websites gaan die automatisch op je telefoon worden opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het heeft gewerkt! Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik zeg, terugzetten naar fabrieksinstellingen, als je je mobiel met een google-account gekoppeld hebt kan je alles tenslotte makkelijk terug krijgen. Op deze manier is er meer ruimte op de telefoon en ben je als het goed is van al deze problemen af.