Kan je je beamer besturen met een iphone?

Ik hoorde van iemand dat hij zijn beamer kom bedienen (beamer aan of uit, geluid harder of zachter) met zijn Samsung Galaxy S4 zonder een wachtwoord of iets anders nodig te hebben, gewoon op je telefoon verbinding maken en klaar. Daar was een Samsung app voor zei hij. Mijn vraag is of dit ook mogelijk is op de iPhone?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

De Samsung S4 en verschillende andere telefoons hebben, zoals vroeger, weer een infrarood zender ingebouwd. Door die zender werkt je telefoon hetzelfde als een afstandsbediening, dus als je beamer een afstandsbediening heeft, kun je je telefoon gebruiken om hem te bedienen.

Voor de Iphone is er de Ired transmitter voor 30 euro (http://www.numbert.net/index.php?language=en)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sommige beamers zijn met je mobiel te besturen moeten dan wel op het zelfde netwerk zitten zo kan je ook draadloos beeld er na toe sturen