Wat kost het om een sim-kaart te knippen?

Ik heb een micro sim maar moet een nog kleinere hebben voor de htc one m8. Wat kost het als ik even langs de phonehouse of belcompany ga?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=qwVOglhcemQ
Het is vrij eenvoudig te doen, dus je kan het gratis zelf doen. En als ze een beetje goede service hebben doen ze het gratis.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon naar je provider gaan. Bijv. de vodafone winkel. Die pakken gewoon een nieuwe voor je en de-activeren de oude direct. 2minuten en je bent klaar. Geen gezeik over knippen e.d. en ook helemaal gratis

Antwoorden (2)

Ikzelf ben langs een reparatie winkel voor telefoons gegaan, het was 1 minuut werk om het sim-kaartje te knippen, ik hoefde er niks voor te betalen.
Het kan in ieder geval nooit duur zijn, ook bij een telecomwinkel niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kost inderdaad vaak niets, maar het is beter om gewoon een nano sim te kopen.
stel dat ze m perongeluk kapot knippen (er gaat letterlijk een stukje van de chip af) heb je niets meer.