Waterprobleem met mijn iphone 4s, hoe los je dit op ?

Mijn iphone 4s is nat geworden. Alle software doet het nog, Alleen mijn homebutton en aan/uit knop is kapot.( aan/knop probleem is gaat wel uit maar daarna weer aan, uitzichzelf) Wat moet ik nu doen, is dit nog te maken ? ( niet verzekerd)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je telefoon in een bakje met droge rijst leggen. 15 uur laten intrekken en hopen dat ie het weer normaal doet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bent al fout. Zodra 'ie nat is geworden moet je alles eruit halen en het liefst minimaal 3 dagen goed laten drogen, bijv. paar uur per dag onder een warme lamp (uiteraard niet te dichtbij). De kans is een stuk groter dat 'ie dan gewoon weer had gewerkt, is mijn eigen ervaring.

Het beste antwoord

ik had 15 uur laten drogen in een bak met droge rijst. niet een nachtje wachten maar gelijk erin anders kan het intrekken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De rijst hebt geholpen, bedankt ! :)