hoe kan ik de interne opslagcapaciteit van mijn sony ericsson xperia ray vergroten?

Ik krijg steeds melding dat ik mijn whats app moet updaten, maar dan is mijn interne opslagcapaciteit ontoereikend. Ik heb voor zover mogelijk alle nutteloze apps al verwijderd of om mijn (8 GB)sd kaart gezet. Wat kan ik verder nog doen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt een app downloaden om de cache te legen van al je apps maar meer kun je niet doen aangezien het interne geheugen. Je kunt ook proberen al je apps naar je sd kaart overteplaatsen :)!

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
app op geheugenkaart zetten werkt meestal niet, omdat apps niet op geheugenkaart kunnen werken. Ik denk dat je apps zal moeten verwijderen.