Hoe krijg ik nummerherkenning bij inkomende gesprekken weer aan de praat?

Mijn iPhone 4s heeft ineens kuren. Bij de meeste inkomende gesprekken en whatsapp-berichten zie ik alleen nog maar de telefoonnummers vermeld staan ipv de namen van mijn contactpersonen. Gisteren had ik er ook even last van, maar ineens was alles weer normaal. Telefoon opnieuw opstarten heeft helaas niet gewerkt. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Het vreemde is dat een heel beperkt aantal namen nog wél normaal te zien zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik heb dit ook een x gehad,het enigste wat bij mij hielp was terug naar fabrieksinstellingen. Wel eerst even een back-up maken natuurlijk, ik kan je helaas niet vertellen waarom dit gebeurd, het is bij mij gelukkig niet meer voorgekomen.
Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt, succes.