Wat is een goedkope gsm (prepaid) waar je veel apps op kan dowloaden?

Aan goedkoop denk ik 100 euro. Aantal apps: 5-10 zonder de voorgeprogrammeerde apps.

Bedankt voor het meedenken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor apps? Het is een heel verschil of je enkel lichtgewicht apps wilt gebruiken (whatsapp, nu.nl enz) of dat je games wil spelen (Sims, EA racing enz). Oftewel, aan wat voro apps denk je, want je zegt in de vraag veel apps, maar in je toelichting preek je over slechts 5 a 10 apps.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sowieso, whatpsapp, instagram, facebook, hardloopapp, stopwatch, app van bank en zorgverzekering! ik heb nu een mobiel: alcatel en daar kunnen whatsapp en facebook niet samen op, want dan zit het geheugen al vol! Ik wil op z'n minst dan wel 10 denk ik!
redhouse
9 jaar geleden
Gebruik nu een halfjaar een Wolfgang met de app's die jij ook wil gebruiken .Was iets onder de honderd euro , zelfs mijn kinderen met de nieuwste smartphone moeten toegeven dat ie snel is ( wel extra geheugen).Maar het scherm is niet zo geweldig .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat wordt een dan Android telefoon met genoeg opslagruimte en bijvoorkeur ook een redelijke hoeveelheid ram. De meeste nieuwe Android telefoons kunnen dat wel aan, maar het is per toestel te specifiek afhankelijk om ze nu allemaal af te gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk ook even naar telefoons waarbij je het geheugen kunt uitbreiden met een (mini)SD-kaart. Dan kun je daar je apps en foto's op opslaan zonder dat je het geheugen van je telefoon vol hebt staan. En een SD-kaartje is vele malen goedkoper dan hetzelfde geheugen in de telefoon kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de tips! ik heb nu een alcatel, maar ik kan bijna niks op mijn sd kaart zetten, nog maar een kwart gevuld! dus, dan werkt het niet om een grotere sd kaart te kopen.

Het beste antwoord

Motorola Moto E is een goede keuze als je voor Android wilt gaan. De Nokia Lumia 630 biedt ook veel waar voor je geld.
http://tweakers.net/reviews/3589/motorola-moto-e-indrukwekkende-instapper.html
http://tweakers.net/reviews/3556/nokia-lumia-630-knal-voor-je-knaken.html

Persoonlijk vindt ik Android fijner en toegankelijker, dus zou ik voor de Moto E gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
De Nokia Lumia 630 is wat het aantal apps wat je er op kunt zetten beter.