hoe verwijder ik whatsapp contacten van me oude simkaart?

m'n adresboek en whatsapp berichten gaan automatisch mee naar me nieuwe sim.
Iemand enig idee hoe ik dit krijg opgelost?
Bij voorbaat dank

Toegevoegd na 35 seconden:
Ik heb een Nokia Lumia

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Zo kun je het WhatsApp-contact vinden in het adresboek van je telefoon:

Zoek het contact op de pagina Contact kiezen.
Tik op het contact.
Tik op de naam bovenaan het scherm.
Tik op de pagina Contactinformatie op knop Menu > Weergeven in adresboek.
Daar kun je de optie vinden om het contact uit je adresboek te verwijderen.
Vervolgens vernieuw je je lijst met WhatsApp-contacten via WhatsApp > > knop Menu > Vernieuwen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Open WhatsApp en ga naar het gespreksvenster met het bericht dat je wilt verwijderen.
Tik op het bericht en houd het ingedrukt.
Indien nodig, tik op meerdere berichten om verschillende berichten te selecteren.
Tik op Verwijderen in het menu.

(Gesprek verwijderen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt alleen Whatsapp-contacten verwijderen door het hele contact weg te doen. Dat doe je in je Adresboek. Zoek daar het contact in kwestie en verwijder het.
Wil je het contact houden, maar niet dat het tussen de andere Whatsapp-contacten verschijnt, dan kan dat niet. Je moet het hele contact verwijderen of (dus ook inclusief voor Whatsapp) houden. Er is geen tussenweg.