Waarom heeft mijn telefoon nog geen update?

Ik heb een Samsung Galaxy S4 Mini LTE. Als mijn vriendinnen met deze telefoon hebben Android 4.4.2 al... en ik heb 4.2.2, maar ik kan hem niet updaten, want ik krijg geen software-update melding, ook niet als ik het handmatig zou willen doen. De update is trouwens al een aantal maanden beschikbaar, want 2 maanden geleden deed mijn vader de software-update naar 4.4.2. .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het een provider branded telefoon toevallig, geleverd door een provide r of?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
alle telefoons zijn unbranded :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer je t via kies of ota?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ota? Ik doe t via kies, of via mijn telefooninstellingen...g een update beschikbaar

Antwoorden (1)

Dit is inderdaad erg vreemd en er kunnen verschillende oorzaken zijn.
Kan het zijn dat de software wie je er nu op hebt zitten niet officieel is? Als dit het geval is kan de telefoon niet naar nieuwe software zoeken. Dit hebben de makers van zo'n software bewust gedaan zodat je de onofficeele software maar een keer hoeft te installeren op je telefoon. Wat je in dit geval zou moeten doen is de telefoon terug zetten op fabrieksinstelling (Via instellingen)

Succes!