Ik heb nu ongeveer een jaar een mobiel bij de KPN, maar hij bevalt mij totaal niet!

Weten jullie een mogelijkheid om een nieuwe mobiel te krijgen bij de KPN. Ik heb een twee jarig abonnement.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb de mobiel ruim een jaar geleden al afgezworen. Een ware aanrader. Was bijna vergeten wat een rust je nog in je leven kunt hebben.

Het beste antwoord

Alleen contact opnemen met KPN kan daarin uitkomst bieden, je moet dan niet naar hun winkels gaan maar direct naar de laag er achter. (die zitten op het sation in amersfoort) als je die het lagstig maakt is er veel mogelijk. (ik weet dat omdat ik er 6 maanden heb gezeten)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Geen abonnement meer nemen

zonde van je geld

LEBARA is spotgoedkoop

je belt altijd de eerste 30 minuten gratis

van mijn 400 collegaas hebben er meer dan 300

lebara

ZE ZIJN DE ALLERBESTE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe is het bereik in de buurt van de grens? Kun je makkelijk en goedkoop naar het buitenland bellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij wel Dounja juist al die turken en marokkanen hebben lebara kijk eens bij google hoe goedkoop ze zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, ik zie een starttarief van 19 cent. Dan 9 cent/min naar vaste nummers en 24 cent/min naar mobiel. Je betaald per hele minuten.
Die 30 minuten zijn niet gratis, maar 24 cent, en alleen voor het eigen netwerk, dus als je niemand kent die het ook heeft.... Wel krijg je steeds 2 keer zoveel beltegoed dan dat je betaald, dus de bedragen hierboven moet je halveren. Dat is op zich wel redelijk goedkoop, maar bij veel anderen krijg je ook twee keer zoveel smsjes (bv) voor hetzelfde geld.
De prijzen waar ze mee vergelijken op de site zijn de duurste prepaidtarieven van de andere providers.
Ik ben er nog niet mee weg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt 24cent per half uur,ik had er inderdaad bij moeten zeggen eigen netwerk,aldi is ook wel goedkoop,maar de kwaliteit is slechter dan lebara
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik blijf toch lekker bij mijn abonnement. Hier in de grensstreek hebben we al problemen met Vodafone. De dekking is niet alles en je zit dus om de haverklap op het belgische netwerk. KPN doet het een stuk beter. Ik ga geen onbekende provider proberen, zonder dat iemand dat hier heeft en ik weet hoe het bereik is. Jouw antwoord is trouwens geen antwoord op de vraag. De persoon heeft nog een jaar een abonnement. Hij is blijkbaar wel tevreden over de provider, maar niet over de telefoon. Overstappen is nu geen optie...
Heb je al eens geprobeerd je probleem voor te leggen bij de klantenservice? Soms kunnen ze uit coulance een passende aanbieding doen voor een nieuw toestel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier heb je misschien ook wat aan. niet helemaal dezelfde situatie, maar wel deels.
http://www.goeievraag.nl/vraag/manieren-jarig-mobile-abonnement.37641
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor je kunt een nieuw mobieltje van ze krijgen. Maar dan alleen als je je contract verlengt.
En hoe duurder de telefoon is die jij wilt des te langer je abonnement zal duren.