Hoe merk je of je whats app is gehackt?

Op internet circuleren allemaal wilde verhalen dat het heel makkelijk is om iemands whats app te hacken. Is dat echt zo makkelijk? Of moeten ze in de buurt zijn bij jouw mobiel om het te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Heel makkelijk is het niet.
En dan licht het er ook nog aan wat je wilt hacken.

Wil je alleen iemand zijn berichten lezen. Kan je een man in the middle aanval doen. maar dan moet iemand of op je netwerk inbreken of je moet op een vaag wifi netwerk zitten.

Als je iemand zijn whatsapp over wil nemen moet je ze telefoonnummer weten en sms'jes weten af te vangen.

Nu zullen er op het tor netwerk vast hacks te vinden zijn tegen een prijs maar ga er maar vanuit dat je veilig zit. tenzij iemand achter je aan zit en alles van je wilt weten maar dan is whatsapp het laatste waar ik me druk over zal maken.