hoe kan ik mijn iphone activeren?

ik kan een iphone overkopen via marktplaats, maar deze moet nog geactivererd worden. hoe moet ik dat doen, want het lukt die persoon niet om de iphone 5 met ios 7.1.2 te activeren. om het wat duidelijker te maken heb ik wat fotos in de bijlage

mvg Jaron

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ga je hem gebruiken met of zonder sim kaart

Antwoorden (1)

Laat eerst een recente iTunes op je computer . Of sluit je iPhone op je computer aan en volg de handleiding . Dus via je kabeltje en een USB in de computer en volg de aan wijzingen en kan even duren . Als het een gebruikte iPhone is zet het apparaat terug naar fabriek's instellingen ( maak m leeg ) daarna als je instellingen daar voor geschikt zijn kan je het ook zonder iTunes zonder computer doe het dan met genoeg wifi of 3 g . Succes.