Waarom wordt usb kabel van mijn samsung s2 ineens niet meer herkend?

Ik heb een Samsung Galaxy S2 die ik altijd via een USB-kabel heb verbonden met mijn laptop om foto’s over te zetten van en naar mijn mobiel en laptop. Van de ene op de andere dag herkent hij mijn mobiel niet meer, terwijl ik niets heb veranderd op mijn mobiel en/of laptop. Wie heeft een oplossing voor me? Ohja, op een andere computer herkent hij mijn mobieltje ook niet. Maar mijn mobiel wordt wel opgeladen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is moeilijk te beantwoorden vooral als je echt zeker weet dat je niets hebt veranderd op je smartphone en/of laptop. Wellicht is er iets per ongeluk veranderd of iemand anders heeft het veranderd.

Je kunt toch beter opnieuw de instellingen van je smartphone en/of laptop goed doornemen of alles nog goed is. Je kunt je smartphone altijd terug naar standaardinstellingen zetten, als je het wilt.

Daarnaast kan het ook aan de USB-kabel liggen, misschien is het defect. Hopelijk werkt een nieuwe USB-kabel dan wel. Heb je misschien een andere USB-kabel in je huis, anders toch een nieuwe gaan kopen?

Als het niet aan de USB-kabel ligt, als je niet weet hoe je de instellingen door kunt nemen of als het terugzetten naar de standaardinstellingen ook niet werkt, dan kun je altijd naar een smartphone-winkel langs gaan om een specialiste je smartphone te laten kijken. Misschien ligt het toch heel anders dan wat ik hier getypt heb.