Ik zoek een prepaid smartphone, simlockvrij, voor een -Standaard Simkaart-.Iemand een tip voor mij??? Tot ong. 120,-euro?

Ik heb nl. nog een aardig bedrag op mijn Telfort prepaid staan.Voor een nieuwe simkaart (mini-micro)moet ik 20,- betalen.Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk eens bij Kijkshop, daar hebben ze erg veel (soms iets verouderde) smartphones die niet zo duur zijn en dus voldoen aan jouw eisen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je voor je reaktie! Ik heb antwoord 1 gecombineerd met het 2de antwoord. Dus uitgekomen op een Huawei bij de Kijkshop.

Andere antwoorden (1)

De Huawei Ascend Y 530. Zit welliswaar €9,- boven het budget, maar is i.i.g wel simlockvrij en je standaard SIM-kaart past er in. Deze telefoon heb ik zelf ook en ze functioneert naar behoren. Het is misschien te overwegen om een SIM-only abonnement te nemen, maar dat is geheel aan jou.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je, inderdaad wat ik zoek, alleen heeft ie toch een micro simkaart nodig.
jc54
9 jaar geleden
Kan kloppen. Nu ik goed kijk, zie ik dat ik de Y 300 heb. Die heeft wél de standaard SIM-kaart.