Blijft Facebook op je gsm open staan als je het pas geopend hebt?

Stel nu dat je Facebook geopend en gebruikt heb en dan ga je druk je op de knop voor menu. Blijft FB dan open staan ( want het staat open in je 'onlangs geopende tabbladen') en Wifi of mobiel dataverkeer gebruiken ookal ben je bezig op het menu?

Zo ja, bestaat er dan eigenlijk een app die je Wifi aan legt wanneer je FB écht nodig hebt en af legt als je het even niet meer gebruikt? Dit bijvoorbeeld ook met een andere app zoals de VTM-app. Voor mij is het ook niet noodzakelijk om een melding te krijgen van de chat ofzo op FB, het mag echt afgesloten zijn (maar dan wel zonder het afmelden, voor het gemak)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welke Smartphone gebruik je?

Antwoorden (1)

Dit hangt wel af van welke smartphone. Normaal gezien als je de fb app niet uitzet blijft deze aanstaan om bv meldingen te ontvangen. Het gaat dan WIFI op mobiel data gebruiken om de meldingen op te halen zonder dat je dat eigenlijk weet, maar bij Iphone kan je instellen dat je fb niet wilt gebruiken bij mobiel data. hiervoor moet je naar instellingen gaan en mobiel netwerk waar je de apps kunt bekijken die mobiel data gebruiken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik de Sony Xperia SP.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, maar kun je dan een app installeren die de apps stopt (en dan geen Wifi of mobiel data meer gebruikt) van zodra je ze niet meer gebruikt zodat je niet steeds naar instellingen moet gaan om dat iedere keer te veranderen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, ik denk het niet.