Ja op meerdere manieren.
Via een cloud account is het gemakkelijkste. Bijvoorbeeld via Google drive of dropbox. Via je pc Uploaden en dan synced met je telefoon. Heb je een kabeltje erbij gekregen? Dan kan het ook met kabel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan in je oplader lan je telefoon is tog een stekkertje in je lader die kan je er uit halen je moet het stekkertje ik nje telefoon en op de laptop aan sluiten en je moet op je laptop cloud dounlouden