Hoe kan je het trillen bij de Time Calculator app stoppen?

Het gaat om deze Time Calculator: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.senecacreeksoftware.timecalculator&hl=nl .
Telkens als ik op iets klik (zowel cijfer als uren of minuten) trilt mijn smartphone.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat niet meer gebeurt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je dit uit kan schakelen staat het tussen de app instellingen, staat het daar niet kan je het dus niet uitschakelen.