Bestaat er een app waarmee je uren en minuten kan berekenen?

Ik zou graag met een app (voor android) uren en minuten kunnen berekenen.
Bv. Van 11u45 tot 13u30 is een uur en 45 minuten.
Dus ofwel op die manier (van... tot...=...) ofwel gewoon aftrekken (13u30-11u45=1u45).
Bestaat hiervoor een app die momenteel nog verkrijgbaar is en gratis is?
Of misschien een andere manier om dit te berekenen via mijn Samsung Galaxy S2 mini?

Toegevoegd na 3 minuten:
Liefst een app die te vinden is in Google Play Store (niet iTunes).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Beste

Met deze app (vermeld bij bronnen ) kan je uren en minuten berekenen zoals jij het wilt.