Hoe komt het dat mijn mobiel geen filmpjes kan openen?

Sinds vandaag kan ik geen enkele video bekijken op mijn samsung galaxy s3 mini! Als ik een filmpje maak komt dit er te staan(zie foto), als ik op snapchat een filmpje wil kijken zie ik alleen maar zwart scherm, en zelfs op instagram doen de filmpjes niet! Weet iemand hoe dit weg kan?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Had ik ook eens gehad. Maar ik ben vergeten hoe je dit oplost. Maar ik zal zeggen: reset je telefoon. Zulke problemen/fouten worden vaak door een reset opgelost.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien gebruik je app die je digitaal gedownload hebt, en nu buiten werking is gesteld. Probeer een andere video app.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ook een samsung gallaxy s 3 mini, maqar mij is ditnog niet overkomen. ik heb hem trouwens ook maar 2 weken, en ik zit er even niet op omdt ik bang ben voor iets buiten dit onderwerp.