Ik weet mijn gmail acount voor je mobiel niet meer hoe kan ik nu mijn mobiel ontgrendelen?

Mijn zusje heeft te vaak mijn ontgrendelingspatroon gedaan en op gegeven moment kun je dan alleen nog inloggen met je gmail acount die je op je mobiel hebt. (Hiermee kun je dan je mobiel ontgrendelen, je patroon kan je dan niet meer doen) Ik weet niet meer wat mijn mail is, hoe kom ik achter mijn mail en wachtwoord zodat ik mijn mobiel weer kan ontgrendelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt er voor kiezen om het met een aan ander email adres te verifiëren. Ze sturen dan een mail. Daar staat je Gmail adres als het goed is in. Als je het wachtwoord van Gmail dan niet meer hebt klik je op wachtwoord vergeten. Als je die verificatie mail niet meer hebt weet ik ook niet wat je moet doen