Ja, de Huawei P6 heeft 2GB RAM geheugen, in tegenstelling tot 1GB op de G6. Het dubbele dus. Daarnaast heeft de P6 een hogere schermkwaliteit.

Het ligt er ook aan welke eisen je aan een telefoon stelt. Zo vindt de een een budgettelefoon prima, maar kan de ander niet meer zonder high-end telefoon.
Bekijk anders eens wat vergelijkingsvideo's als je wilt zien wat het verschil in snelheid is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
JA Zeker!

http://www.phonearena.com/phones/compare/Huawei-Ascend-G6,Huawei-Ascend-P6/phones/8460,7892

G6 P6
OS Android (4.3) Android (4.2.2) Emotion 1.6 UI
115 gram 120g
Cam corder FULL HD
1200 mhz proc esssor 1500mhz

en nog VEEEEL meer! zie link.